Ramowy Rozkład Dnia

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI MŁODSZYCH 

6.30–7.00 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci w sali dyżurowej.

7.00–8.45 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawy ruchowe, muzyczne, taneczne, rytmiczne. Ćwiczenia gimnastyczne poranne.

8.45–9.00 Przygotowanie do śniadania.

9.00–9.30 Śniadanie.

9.30–10.15 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą - zajęcia realizujące podstawę programowa wychowania przedszkolnego. Praca indywidualna z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Zabawy z użyciem tablicy multimedialnej.

10.15–10.50 Zabawy dowolne w sali, zabawy ruchowe, muzyczne i muzyczno-taneczne, zabawy plastyczne, tematyczne służące realizacji pomysłów dzieci.

10.50 – 11.00 Przygotowanie do drugiego śniadania.

11.00 – 11.20 Drugie śniadanie.

11.20 – 12.30 Przygotowanie do wyjścia na świeże powietrze. Spacery i zabawy na placu przedszkolnym.

12.30–13.00 Powrót do przedszkola. Przygotowanie do obiadu.

13.00–13.30 Obiad.

13.30–14.00  Odpoczynek po obiedzie. Zabawy relaksacyjne, muzykoterapia. Kwadrans z bajką. Bajkoterapia.

14.00–14.30 Zabawy tematyczne, rozmowy edukacyjne i wychowawcze. Realizacja programów i projektów edukacyjnych. Zabawy twórcze i realizacja pomysłów dzieci.

14.30–14.45 Przygotowanie do podwieczorku.

14.45–15.00 Podwieczorek.

15.00–16.00 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Re

16.00 – 17.00 Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci w sali dyżurowej.

W trakcie określonych dni tygodnia, odbywają się także wyznaczone zgodnie z harmonogramem zajęcia z języka angielskiego i religii.

 

 

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI STARSZYCH 

6.30–7.00 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci w sali dyżurowej.

7.00–8.45 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawy ruchowe, muzyczne, taneczne, rytmiczne. Ćwiczenia gimnastyczne poranne.

8.45–9.00 Przygotowanie do śniadania.

9.00–9.30 Śniadanie.

9.30–10.15 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą - zajęcia realizujące podstawę programowa wychowania przedszkolnego. Praca indywidualna z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Zabawy dydaktyczne z użyciem tablicy multimedialnej.

10.15–10.50 Zabawy dowolne w sali, zabawy ruchowe, muzyczne i muzyczno-taneczne, zabawy plastyczne, tematyczne służące realizacji pomysłów dzieci.

10.50 – 11.00 Przygotowanie do drugiego śniadania.

11.00 – 11.20 Drugie śniadanie.

11.20 – 12.30 Przygotowanie do wyjścia na świeże powietrze. Spacery i zabawy na placu przedszkolnym.

12.30–13.00 Powrót do przedszkola. Przygotowanie do obiadu.

13.00–13.30 Obiad.

13.30–14.00  Odpoczynek po obiedzie. Zabawy relaksacyjne, muzykoterapia. Kwadrans z bajką. Bajkoterapia.

14.00–14.30 Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne. Realizacja programów i projektów edukacyjnych. Utrwalanie treści, poznanych wierszy, piosenek. Rozmowy edukacyjne i wychowawcze. Zabawy twórcze i realizacja pomysłów dzieci.

14.30–14.45 Przygotowanie do podwieczorku.

14.45–15.00 Podwieczorek.

15.00–16.00 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości. Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia dzieci. Słuchanie treści opowiadań literatury dziecięcej. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.

16.00 – 17.00 Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci w sali dyżurowej.

W trakcie określonych dni tygodnia, odbywają się także wyznaczone zgodnie z harmonogramem zajęcia z języka angielskiego i religii.

 

 

 

Goganet
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem